ARTIKELEN.

Writing’s on the wall

Een content hub zorgt ervoor dat je gevonden wordt

Hoe ziet jouw website eruit? Heb je content mooi gestructureerd op bepaalde onderwerpen of heb je van alles online staan? Zodra het over content gaat […]

Contentmarketeer, het is een vak apart

Bijzonder blijft het, hoe bedrijven anno 2019 met content of het gebrek aan content omgaan. Het idee dat je als marketingafdeling ‘iets met content’ moet […]

Branded content met de B van boeien

Branded content is al een aantal jaren niet meer weg te denken uit de media. Een subtiele manier om jouw merk onder de aandacht te […]

In 2019 beleven we content ook weer offline

Trends, meestal is het ieder jaar net even anders en net even iets meer. Zo gaat het in de mode, het kiezen van vakantiebestemmingen, maar […]

De kracht van evergreen content

Het maken van content is een tijdrovende klus. Een paar jaren geleden nog onderdeel van de taken van een communicatiemanager, maar tegenwoordig hebben veel bedrijven […]

Branding, een sterk merk houdt het echt en consistent

Een sterk merk, elk bedrijf streeft ernaar. Soms is het makkelijk om je te onderscheiden van je concurrentie omdat je nu eenmaal het beste product […]

Contentstrategie, de basis voor je content creatie

Iedereen die te maken heeft met content in zijn werk kent de discussie wel. Beginnen we met het bouwen van een stevige contentstrategie zodat er […]