Leef met de kracht van de natuur
Holland & Barrett
Holland & Barrett is specialist in natuurlijke gezondheid en verzorging. Al meer dan 150 jaar actief op de Europese markt en de grootste en oudste health retailer van Europa. Met wereldwijd meer dan 1.600 winkels en ruim 230 winkels in de Benelux is Holland & Barrett een van de grootste retailers op het gebied van voedingssupplementen, natuurlijke verzorging en gezonde voeding.
Het leven wordt steeds hectischer en ‘gezond’ eten zit vol verborgen slechte ingrediënten. Het wordt steeds uitdagender om goed voor onszelf te zorgen. Bij Holland & Barrett staat goede producten uit de natuur centraal. Vanuit contentmarketing is de strategie om meer te vertellen over alle goede dingen uit de natuur en hoe deze ingrediënten kunnen worden gebruikt in voeding, beauty en supplementen. Een goede gezondheid is een groot goed en daar moeten we zuinig op zijn.
Tijdens deze opdracht stonden de social media kanalen van dit mooie merk centraal. Voor zowel Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube en Facebook zijn verschillende contentstrategieën ontwikkeld die ieder hun eigen doelgroepen aanspreken. Denk aan influencer samenwerkingen met grote en kleine influencer voor TikTok en Instagram, een in depth videoreeks voor YouTube en een reeks gezonde recepten voor Pinterest.
Daarbovenop zijn er veel fotoshoots geweest op locatie voor alle verschillende kanalen: van de social tot de website. Van winkelcommunicatie tot de nieuwsbrief. Voor ieder seizoen zijn nieuwe thema’s bedacht en gevisualiseerd.